Re: nowa forma spamu? a może nie...

Autor: Jakub K. <jezik_at_arker.plnospa>
Data: Mon 16 Jul 2007 - 16:23:10 MET DST

markooff pisze:

> A owszem przychodza i staje sie to juz dosc popularne . Ze nie powiem
> juz ze nachalne :)

Fajnie, że już wszyscy wiemy, że pdf stał się popularny. Przejdźmy zatem
teraz do senda sprawy. Czy ktoś znalazł jakiś pattern po którym można to
chociaż "skuteczniej" odsiewać? U mnie jeszcze aż tak nie boli, ale
zaraz pewnie zacznie (i zaczną się telefony od klientów).

Jak narazie można znaleźć pattern, że topic zawiera nazwe pliku + body
jest empty. Odpowiednie regułki i score SA być może sobie poradzą.

Any idea?

Pozdrawiam
~JK

--
,,Given enough eyeballs, all bugs are shallow''
                   - Linus' Law by Eric Raymond