Re: Netia i SLA

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 01:23:09 MET DST

Użyszkodnik Radoslaw HORODNICZY napisał:

> No nie przesadzaj IMHO obsluga "polpakow" w tepsie jest na dobrym
> poziomie, a do tego ja nie doswiadczylem awaryjnosci ATMow (co najwyzej
> pare minut przerwy w skali roku)

Chodziło mi bardziej o tzw. corporate standard, mniej o technikę, chociaż
akurat moja rezygnacja z Netii jest własnie z powodu problemów techicznych,
z którymi "nowy ład korporacyjny' Netii nie może/nie umie/nie chce sobie od
dłuższego czasu poradzić.

--
TOM TS635-RIPE
Załoga górki rozrządowej szerokie ma perspektywy,