Re: Telwizja internetowa

Autor: brzy <brzy_at_wp.pl>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 13:37:21 MET DST

Ma to byc telewizja promująca Wrocław.
Jest to poważy projekt i napewno bedzie dużo widzów bo materiały będza
ciekawe. A chociaż na początku nie byłoby tylu widzów to wolę sie
zabezpieczyc na przyszłość zeby sie pozneij nie rozczarować.

"Sied@r" <siedar_bez_spamu@ds.lub.pl> wrote in message
brzy pisze:
> Witam
> Mam w planie zalożenie portalu z telewizja internetową live promującą
> jedno
> z miasta Polski.
> Problem w tym że nie jestem specjalistą w technologii przesyłu danych i
> nie
> wiem jakie łacze bedzie potrzebne aby 1000 osób mogło oglądać telewizję
> jakości 350 kbps jednocześnie.
> Pytalem rózne firmy zajmujące sie kolokacją i odpowiedz była zawsze taka
> sama
> 1000 * 350 kbps == 35 000 zł miesiecznie za lacze
gorsza jakosc = mniejsze zapotrzebowanie na pasmo = mniej lacza =
nizsza cena

druga sprawa skad pewnosc ze 1000 os. jednoczenie bedzie tam zagladac