Re: Netia i Niemcy

Autor: Kajetan Staszkiewicz <vegetaBezSpamu_at_tuxpowered.net>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 08:54:33 MET DST

Dnia wtorek 03 lipca 2007 12:36, milutki napisał(a):

> co
>>
> Możesz szrzej napisac skąd jesteś i jakie problemy ci doskwierają bo
> "stoje" przed wyborem provaidera i dostałem bardzo ciekawą ofertę o NETI
> więc chciałbym wiedzieć w co mogę się wpakować.

Kraków, 2Mbit symetryczne. Problem z prędkościami scp chyba (przyspieszyło
napewno, aczkolwiek nie mam czasu przeprowadzenie dokładnych testów) został
rozwiązany, aczkolwiek wciąż pozostają problemy z gwarantowaniem tej
gwarantowanej przepustowości. Znajoma firma (jeden z krakowskich ISP)
odbiera 25Mbit symetryczne i przy takiej usłudze problemów z
przepustowością nie ma (tylko, że to jest ethernet w jednym z głównych
węzłów dawnego Futuro).

--
| pozdrawiam / greetings | powered by Centos, Gentoo and FreeBSD    |
|  Kajetan Staszkiewicz  | jabber,email,www: vegeta()tuxpowered net |