Re: Polpak

Autor: Gabriel <gabriel_at_brama.waw.pl>
Data: Thu 05 Jul 2007 - 11:40:59 MET DST

K napisał(a):
> Gabriel pisze:
> sugerujesz ze w squidzie (proxy) nie ma mozliwosci zdefiniowania innych
> dns ? sprawdzales w ogole inne dnsy ?
Cóż. Mamy mój ulubiony serwer DNSy tpsy 194.204.159.1
Korzystam z niego w domu (Neostrada) - www.microsoft.com nie wchodzi.
Korzystam z niego w pracy (DSL tpsa) - www.microsoft.com *wchodzi*

Wnioskując z tego czego doświadczam nie jestem w stanie stworzyć
teorii, która moje problemy będzie uzasadniać problemami z DNSem.

No chyba, że złośliwcy tak ustawili DNSa, aby odpowiedzi na zapytania
z klasy adresów, z której dostaje adres mój modem prowadziły
mnie w krzaki. Ale w takie teorie to ja nie wierzę :P

--
Gabriel