Re: Metro Ethernet od TPSA

Autor: PZ <przemektralalala_at_minskmaz.com>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 22:30:17 MET DST

Wojciech Janiszewski wrote:
> ivan@wyciep.to.ustronie.pw.edu.pl wrote:
> [..]
> [..]
>
> Jesli mozna zapytac, to jaki instaluja router/mediakonwerter?
>
> Pozdrawiam,
>
> Wojciech
Witam

Ja widzialem w wawie jakies lacze L2 ETH miedzy dwoma lokalizacjami od
TP i byly tam dwa chinskie switche. Mozna bylo wziac n x 100Mb/s bo
regulowali to za pomoca liczby wlaczonych portow feth na switchach. Tu
pewnie podobnie reguluja + shaping L3. Co ciekawe jak sie wzielo
ichniejszy swiatlowod podlaczylo do SFP LX/LH to smigalo na 1Gb/s. Do
ten Gi Eth nie podlaczalem:)

Pzdr
pz