Re: Polpak

Autor: Sylwester Badełek - Verall sp. j. <webmaster_at_vernet.pl>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 15:38:55 MET DST

Witam
Mam łącze polpak 1M
od jakiegoś czasu nie mogę z tego łącza dostać sie na strony Microsoft
tylko te strony (troche dziwne)
a w zasadzie to bardzo długo sie otwieraja i na timeout wywala
ew. jak wchodze na windowsupdate tio sie moze ze 2 strony otwieraja i
dalej kicha

z innych łączy czy to dsl czy neostrada, czy netia nie ma problemu

jak korzystam np. z w3cache to idzie skorzystać

co to może być za przyczyna

Pozdrawiam
Rafał

Ja też mam polpaka i u mnie wszystko w porządku
To będzie problem z DNS-ami, sprawdź konfigurację

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip