Re: Warszawa - dobra kolokacja lub lacze?

Autor: Łukasz Morawski <lukasz_at_lukaszmorawskiUSUN-TO.net>
Data: Sun 01 Jul 2007 - 22:29:09 MET DST

Witam,

Grzegorz Janoszka pisze:

> Widzę, że poza wannabe-provider pojawiły się też wannabe-colocation.
> I to jest dużo większy problem polskiego internetu niż jakiś spam żałosnej
> firemki.

e tam Grzegorzu, nie wiesz, że polak potrafi? Widzisz, patrząc na
stronkę http://szara.net jej wykonanie i teksty rodem z podstawówki, od
razu mam ochotę do ich CENTRUM DANYCH zawieźć swój serwer :) Do tego
wspaniała komórka NOC, która działa 24/7 :D Ten profesjonalny e-mail
niko (może ten ponad prawem). Do tego te adresy PI... mmmmm chciałbym
takie :) a Ty?

i ty możesz zostać prowajderem...

--
Pozdrawiam,