Re: serwerownia niemcy , holandia poszukiwana

Autor: T <t_at_t.invalid>
Data: Sun 01 Jul 2007 - 04:07:38 MET DST

ÂŁukasz Pierzchalski pisze:

> Czego tak naprawdĂŞ Wam brakuje?
> Hmmm na sprzêtow¹ awarie maj¹ 4 godziny przy tym servku. To samo na ³¹cze.
> A systemowo? Hmm no chyba logiczne Âże jeÂśli bierzesz dedyka to troche znasz
> sie na systemach i co najwyÂżej sam coÂś zepsujesz a potem siedzieĂŚ i pÂłakaĂŚ w
> trybie Rescue.

Takie SLA, to daje niby francuska serwerownia. Problem w tym, Ĺźe pewnych
rzeczy nie da się załatwić bez kontaktu z klientem. A w tym pośredniczy
ovh.pl ktĂłre... nie pracuje w weekendy.

Sama jakość usług jest naprawdę dobra, miałem tam serwery przez około rok.
Niestety support dyskwalifikuje całkowicie tę ofertę do powaznych
zastosowań.

--
Tomasz