Re: Netia i Niemcy

Autor: Kajetan Staszkiewicz <vegetaBezSpamu_at_tuxpowered.net>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 17:13:25 MET DST

Dnia środa 27 czerwca 2007 13:23, Mateusz Szultka napisał(a):

> Pytanie, gdzie w Niemczech jest ten serwer oraz do jakiego węzełka jest
> podpięty.
> Jeśli chcesz, zgłoś się do mnie na maila, postaw mi na krótko jakiegoś
> FTP'a i potestujemy (mam w Niemczech serw z wbiciem ~ 20mbps uploadu do
> TPNET i GTS).

Jakieś duże datacenter, RIPE mówi, że to Tiscali (tamtą stroną nie
administruję, jest mocno obfirewallowana, więc testy raczej odpadają).
Takie problemy nie występują na DSLu od TPSA (do 4Mbit testowane - bo tyle
DSLa mamy). Problem zdaje się występować tylko dla ruchu na porcie 22. Mam
też do Netii kilka innych uwag odnośnie jakości usługi, ale mam póki co
nadzieję, że się z nimi uporają...

--
| pozdrawiam / greetings | powered by Centos, Gentoo and FreeBSD    |
|  Kajetan Staszkiewicz  | jabber,email,www: vegeta()tuxpowered net |