Netia i Niemcy

Autor: Kajetan Staszkiewicz <vegetaBezSpamu_at_tuxpowered.net>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 12:15:52 MET DST

Witam

Czy ktoś może potwierdzić / zaprzeczyć problemy na łączach od Netii z
połączeniami do Niemiec? Konkretnie chodzi mi o połączenia ssh i scp.
Przegrywanie danych z Polski do Niemiec chodzi idealnie, przegrywanie w
drugą stronę potrafi spaść nawet do 10kB/s w ciągu dnia, a i w nocy nie
rozpędza się powyżej 60kB/s. Testowane na łączu 2Mbit (adresy IP od Netii)
i 25Mbit (własna klasa adresowa z BGP).

--
| pozdrawiam / greetings | powered by Centos, Gentoo and FreeBSD    |
|  Kajetan Staszkiewicz  | jabber,email,www: vegeta()tuxpowered net |