Re: Internet z Tele2

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 11:25:45 MET DST

On Wed, 27 Jun 2007 01:52:26 -0700, lstosik wrote:

> Chyba jednak jakieś echo będzie - dawno żaden ISP, a właściwie żadna
> firma oferująca cokolwiek, nie starała się robić z osoby czytającej
> cennik takiego idioty. A może się czepiam, bo to przecież wspaniale że
> gdy płacimy 55 złotych miesięcznie to tele2 udziela nam 145 zł ulg i
> upustów? Ogólnie polecam http://www.tele2.pl/pages/pdf/obsluga_klienta/internet.pdf
> na poprawÄ™ humoru.

nie od dzisiaj wiadomo, że firma Tele2 zarabia na naliczaniu megakar
umownych i wyciąganiu ich przy pomocy różnych firm windykacyjnych

ostatnio ode mnie usiłują wyciągnąć pieniądze za miesiące w których nie
świadczyli mi usług, robią to o tyle sprytnie żeby pojedyńcza firma
windykacyjna nie próbowała wyciągnać więcej jak 250zł :>

...ciekawe dlaczego....

--
futszaK
0601061867