Re: Rozłączający się internet.

Autor: <a_lysik_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 23 Jun 2007 - 22:05:21 MET DST

Użytkownik <mateq10@interia.pl> napisał w wiadomości
news:1182445294.944738.77430@w5g2000hsg.googlegroups.com...
Cześć. Proszę o pomoc. Mam problem z neostradą 1mb. Kiedy np. gram w
gierki internetowe, szukam informacji po necie czy gadam przez gg, to
nie mam żadnego problemu z internetem. Natomiast gdy włączę program
typu: BitCometa, BitSpirit czy Trurbo Torrent połączenie zostaje
zerwane. Czasem rozłącza się po 5 minutach, a czasem po godzinie.
Mógłby mi ktoś pomoc? Co mam zrobić aby się internet nie rozłączał? Z
góry dzięki

NTG. Czy to jest problem polskiego internetu?