Re: Serwer news - jaki?

Autor: Artur Frydel <bzyk_at_lapt.bzyk.dyndns.org>
Data: Thu 21 Jun 2007 - 19:31:35 MET DST

Szymon Sokół wrote:

> Nieprawdą jest jakoby.
No dobra, nie wziąłem pod uwagę jeszcze tej możliwości, że można
poprosić/dogadać się z administratorem icm aby ten udostępnił danej sieci
możliwość pisania do news.icm (pamiętam że parę lat temu korzystając z
callback w opennet mogłem korzystać z news.icm.edu.pl). Ale dzisiaj,
szary zjadacz neostrady dostaje smutne "Posting not allowed" i musi się
zadowolić news.tpi czy też gazetą/onetem. Co w sumie wcale nie jest aż tak
złe...

--
Artur 'bzyk' Frydel
"Always look on the bright side of life."