Re: Warszawa - kolokacja/hosting/lacze - dalsze drazenie :)

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 01:48:03 MET DST

Użyszkodnik dragonite napisał:

> Też myślę, że Netia to dobry wybór. Z tego co pamiętam to chyba mają
> światłowód podciągnięty w ten rejon.

W tej chwili (ze względu na późną porę) nie będę się szczegółowo rozpisywać
na temat dramatycznego w ostatnim czasie (około 10 ostatnich miesięcy)
spadku jakości usług i obsługi w sieci Netia. W skrócie - operatorskie łącze
upstreamowe do Netii leży nam i kwiczy od ub. wtorku popołudnia i nikt w tym
zakresie ze strony Netii nic nie zrobił. Podobny fuck-up miał miejsce
podczas poprzedniego długiego weekendu w maju - ponad 4 dni przerwy w
działaniu usługi. Pomijam inne, krócej trwające przerwy i problemy z
routingiem BGP, które nie zawsze zdążę/chcę zauważyć ze względu na to, że
dzwonienie na tą pieprzoną "tajną" infolinię, rzekomo przeznaczoną dla
kluczowych klientów, to jakiś koszmar.
Inny grubszy temat - zamówienie na podniesienie przepływności 2 szt. PVC w
relacji POZ<->WAW jest realizowane od... listopada ub roku, już 25 maja
usługi miały być w końcu uruchomione - oczywiście nic się nie dzieje.
Zasłoną nader skąpego komentarza okryję do dziś nie rozwiązane problemy z
Netiowymi łączami zagraniczymi, które chodzą jakby chciały, a nie mogły.
Problem ten rozwiązuję kierując ruch zagraniczny do innych upstreamów, gdzie
nie dość, że sporo taniej, to jeszcze lepiej. Życzę sobie, aby do końca
lojalki (zostały mi dwa miesiące z hakiem) jakoś udało mi się utrzymać nerwy
na wodzy, a potem niech mi ta "szersza perspektywa" zejdzie z oczu raz na
zawsze.

--
TOM TS635-RIPE
Załoga górki rozrządowej szerokie ma perspektywy,