Warszawa - kolokacja/hosting/lacze - dalsze drazenie :)

Autor: BH <bh_at_wytnijto_sih.pl>
Data: Fri 08 Jun 2007 - 09:35:20 MET DST

Witam
Kolega kiedys drazyl ten temat - ja musze zrobic powtorke :)
Na poprzednie posty bylo troche odzewu ale propozycje byly malo
interesujace. Jak widac prowiderzy monitoruja ta grupe,
Mnie glownie chodzi o opinie uzytkownikow i rady.

Poszukuje:
1/ hostingu z serwerem Helix (streaming) z dobrym laczem i glownie
prostym/przejzystym cennikiem :)
2/ alternatywnie kolokacji z dzierzawa serwera (sprzetu) i oczywiscie z
laczem o dobrych transferach - glownie do innych operatorow, a nie tylko we
wlasnych sieciach.
3/ lub tez hostingu z duza przestrzenia dyskowa, duza pula transferu i
mozliwoscia zainstalowania wlasnego serwera helix.
4/ lacza o przepustowosci (symetrycznie) w granicach 4,5 Mb. Z tym moze byc
problem bo lokalizacja zakonczenia jest na terenie wyscigow konnych (od
strony alei wyscigowej). Teren jest otoczony wysokimi drzewami. Ale jak
mowia - proba nie strzelba :)

P.s.
Przepraszam za ponowienie tematu.

B.H.