Re: oszuści wynieśli się zagranice

Autor: Asmodeusz <chrisw_at_asmodeusz.naspam.prv.pl>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 12:29:07 MET DST

Użytkownik Samotnik napisał:

> Tylko do firm. IMHO to kompletnie legalne, to po prostu oferta, którą można
> przyjąć lub nie.

A nieprawda. Do mnie przysłali z wpisanym prywatnym numerem telefonu
ojca jako moim firmowym. Nie wiem skąd mieli, może zadali sobie trud
skojarzenia danych z kilku źródeł i wkleili numer człowieka z tego
samego miasta i z takim samym nazwiskiem (szkoda że nie mój, pewnie
miało wyglądać na pomyłkę.
Publikują zawsze błedne dane, prawdopodobnie błędy robione celowo.
Często biorą z whoisa częśc danych - zazwyczaj jako moją stronę firmową
wpisują zupełnie niezwiązaną z firmą stronę. Tak się przypadkiem składa
że jest ona poddomeną 3 literowej ładnej domeny zarejestrowanej na firmę.

Publikowanie takich danych nie wydaje mi się legalne. Jakby na to nie
patrzeć - jest to działanie na szkodę firmy. Z premedytacją zresztą. Co
sobie pomyśli klient który znajdzie w ich rejestrze moją firmę, na mojej
"firmowej" stronie www znajdzie jakieś prywatne bzdety, a pod "firmowym"
numerem telefonu ktoś odpowie - pomyłka.
Skoro zdecydowali się na publikację moich danych to niech publikują
_moje_ dane. Te które oficjalnie podałem do wiadomości publicznej.
Dodawanie do tego jakichkolwiek innych informacji, lub zastępowanie
fragmentów informacji innymi jest jednak celowym działaniem mającym
sprowokować do odesłania formularza korygującego dane i co się z tym
wiąże - złożenia zamówienia.