Re: oszuści wynieśli się zagranice

Autor: Tomasz Nowak <tnowak_at_nospam.netventure.pl>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 21:50:34 MET DST

Samotnik <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> wrote:

> A gdzie to wyłudzenie widzisz? :)

Nie wiem jak Ty, ale ja dostrzegam tu cały szereg działań
podstępnych, mających na celu wprowadzenie potencjalnej
ofiary w błąd lub przynajmniej uspienie jej czujności.

Tak samo jak próbą wyłudzenia nazywam działalność pewnego
polskiego registrara, który do wielu firmy w Polsce
wysyła takie ładne czerwone formularze z upoważnieniem.

I tak samo jak próba wyłudzenia nazywam działalność
firmy Publikacje Polskiej Telefonii Sp z o.o.,
o której na polipie pisałem w 2006 roku:
http://groups.google.pl/group/pl.internet.polip/browse_thread/thread/e164feff268459fc/987e5b5556720f6f

A jak Ty to nazwiesz - Twoja sprawa.
Naprawdę mnie to nie obchodzi i nie zamierzam się
spierać werbalizując konkretne argumenty :)

--
Tomek
  Dwie tajemnice gwarantujące sukces: