Re: Skandal z oferta adsl tp ?

Autor: <mcozio_at_tlen.pl>
Data: Thu 31 May 2007 - 15:12:23 MET DST

On 23 Maj, 15:00, "Marcin Kuczera" <mar...@leon.usun-to.pl> wrote:

> a ponieważ wolumen który kupiłeś (tranzyt) nie był powalający to cena była
> jaka była.
> Za AC-Xa jest stała, za megabity mógłbyś uzyskać dobrą cene pod warunkiem
> odpowiedniego wolumenu.
>
> Marcin

zgadza sie, ale ile bym musial miec mbps do acx procz portu ? 20-30 ?
poki co nie stac mnie na to a pomiedzy dsl a acx miałem 6mbps z cdp bo
jeszcze acx nie odpalili i dizałało b.dobrze jak dla mnie, po
właczeniu acx około 3mce testow, zabaw a jakosc mnie nie szkołowała,
owszenm, transfery dobre, ale płynnosc sieci dawała odczuc userowi nie
lagu, duze ping ale jakies czkawki,,,