Re: Polpak FR / routery i SLA

Autor: Jarek Kamiński <moje_imię_at_vilo.bez.spamu.eu.org>
Data: Thu 24 May 2007 - 16:32:56 MET DST

23.05.2007 user ksywką K. nabazgrał(a) na grupę pl.internet.polip
co następuje:

> Jeżeli dobrze mi się wydaje to GTS E ma tam swój wielopunkt. Dostaniesz od
> razu z G.703 albo zakończone routerem i takie SLA w standardzie ;-)

Jest też MAN podpięty do pioniera (polecam), Netia i wielu innych. Tym
bardziej, że chodzi tylko o 2M.

--
    Linux jest darmowy, jeśli twój czas nie przedstawia żadnej wartości.
    Jeśli jest coś warty(czas), Linux jest po prostu tańszy od innych.