Re: home.pl ...

Autor: Marek Wodzinski <majek_at_ODSPAMIACZ.mamy.to>
Data: Wed 23 May 2007 - 21:30:17 MET DST

On Wed, 23 May 2007, Mr.FX wrote:

> Hmmm, a w mailq nie dostałeś info o powodzie odrzucenia poczty? :P
> AFAIR Home.pl grzecznie zwraca 554 (o ile coś się ostatnio
> nie zmieniło).

ta...
Nawet na abuse czy i inny support.
Też to kiedyś przerabiałem. Zadziałał dopiero kontakt z
formularza na www...
Natomiast do dzisiaj nie wiem za co mój adres tam trafił. Fakt, że zdjęli
blokadę, ale nie dostałem ani jakiegokolwiek wyjaśnienia, ani 'pocałuj
mnie w d....'.

pozdrawiam

majek

Jean-Baptiste Emmanuel Zorg