home.pl ...

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma>
Data: Wed 23 May 2007 - 12:22:21 MET DST

Witam,

właśnie zaczęli mi zgłaszać moi Klienci, że nie dochodzą maile do kont
na home.pl i co się okazało ? że home dodał mnie do swojej czarnej listy
... bo jedne z moich Klientów wysłał spam.

Nic, ani słowa o tym do mnie (mój adres mieli na stronie www - taka jak
nazwa hosta, ja nazwa revdns itd), w RIPE przy klasie adresowej ....

Klient został właśnie postawiony pod ścianą i już więcej nigdy żadnego
spamu nie wyśle, ale zachowanie home.pl jest jak dla mnie totalnie
niepoważne. Po prostu sobie dodają do czarnej listy i mają głęboko w
poważaniu innych.

Dobrze, że chociaż po telefonie zdjęli blokadę ... Czy najwięksi mogą
ignorować cały świat ?

Wojtek