Witam,
właśnie zaczęli mi zgłaszać moi Klienci, że nie dochodzą maile do kont
na home.pl i co się okazało ? że home dodał mnie do swojej czarnej listy
... bo jedne z moich Klientów wysłał spam.
Nic, ani słowa o tym do mnie (mój adres mieli na stronie www - taka jak
nazwa hosta, ja nazwa revdns itd), w RIPE przy klasie adresowej ....
Klient został właśnie postawiony pod ścianą i już więcej nigdy żadnego
spamu nie wyśle, ale zachowanie home.pl jest jak dla mnie totalnie
niepoważne. Po prostu sobie dodają do czarnej listy i mają głęboko w
poważaniu innych.
Dobrze, że chociaż po telefonie zdjęli blokadę ... Czy najwięksi mogą
ignorować cały świat ?
Wojtek
Received on Wed May 23 12:25:06 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 23 May 2007 - 12:40:02 MET DST