Re: Wypowiedzenie umowy hostingu - prośba o pomoc | PILNE

Autor: Maciej Bebenek <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Sat 19 May 2007 - 10:43:55 MET DST

Piotr Gackiewicz pisze:

> Nie, to nie wystarczy, jeśli koniecznie chcesz mieć "jasno określone
> parametry usługi" na współdzielonym hostingu.

Ale zrozum, że to nie ja (jako użytkownik) tego chcę. Tego potrzebujesz
Ty, jako ten, który podpisał umowę, świadczy usługę i bierze za to
pieniądze. I jako ten, który chce mieć jakąkolwiek szansę wykręcenia się
od takiej umowy w przypadku uciążliwego (z technicznego punktu widzenia)
klienta.

Konstruuje się różnego rodzaju "fair use policy", które mają zastępować
opis oferty. Jeżeli są mądrze zrobione, to pół biedy, natomiast w
większości przypadków to, co widziałem działa na zasadzie "nie bo nie" i
- w przypadku natrafienia na klienta, który zna swoje prawa - nie mają
szansy obronić się np. przed sądem.

M.