Re: Wypowiedzenie umowy hostingu - prośba o pomoc | PILNE

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Thu 17 May 2007 - 07:42:11 MET DST

Dnia Wed, 16 May 2007 22:20:37 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

> Jeżeli jest to ten dostawca, o którym myślisz ;-), to *NIC* nie
> usprawiedliwia takiego zachowania. Jest jeden jedyny zapis regulaminu

Tyle to i ja wiem...

> (II.3.d) mówiący o możliwości zablokowania dostępu jeżeli "Usługa
> wykorzystuje zasoby Operatora w sposób przekraczający znamiona testów i
> prób" ale tylko i wyłącznie w okresie testowym.

Ale cóż mieli zrobić... Poza tym jak się przenieśli do nas to skończyły się
problemy i przy okazji mają taniej niż było u "wiodącego providera" ;)
Nie wiem, może ten provider zakłada sobie zysk 300% i chce upychać na każdej
maszynie tysiące klientów i wtedy faktycznie boli go jak ktoś korzysta
choćby w połowie z usługi? :)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944