Re: Wypowiedzenie umowy hostingu - prośba o pomoc | PILNE

Autor: Mateusz Szultka <imie_at_nazwisko.com.pl>
Data: Wed 16 May 2007 - 21:51:32 MET DST

Mirosław Jaworski pisze:
> W szczególności to, że oni sami oferują na stronie usługę, w której,
> wedle Twoich słów, się mieścisz, za 600 PLN rocznie?

Niestety, problemem nie jest transfer, a obciążenie bazy danych, przy
relacji z którą mój serwis pożera bardzo dużo zasobów. Cały serwis stoi
na skrypcie IPB, więc możliwość "optymalizacji" go raczej nie wchodzi w grę.
Transfer jest osobną bajką (~800GB rocznie, z miesiąca na miesiąc coraz
większy).