Re: Wypowiedzenie umowy hostingu - prośba o pomoc | PILNE

Autor: D.Wesolowski <wesoly_at_klu..pl>
Data: Wed 16 May 2007 - 18:46:04 MET DST

Mateusz Szultka pisze:
> Z tym nie byłoby problemu. Największą przeszkodą jest kasa, jak zwykle :-(
> Udało mi się wywalczyć dodatkowe 2 tygodnie na podjęcie
> decyzji/zbieranie pieniążków, na szczęście.

To samo zrobiła ta sama firma znajomemu. Też dostali 2 tygodnie na
przenosiny, poszli do ovh. Serwis może nie jest duży, ruch jaki generuje
to średnio 2Mbps, za to prawie wszystko w bazie danych trzymane (strona
to forum) i na to wygląda, że mocno obciążali serwer tej firmie.

terrarium.com.pl - nie ma po co ukrywać adresu serwisu.

--
pozdrawiam
D.W.