Re: Wypowiedzenie umowy hostingu - prośba o pomoc | PILNE

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Tue 15 May 2007 - 21:02:56 MET DST

Dnia Tue, 15 May 2007 10:16:32 +0200, Mateusz Szultka napisał(a):
> jestem administratorem bardzo dynamicznie rozwijającego się forum
> internetowego o tematyce sprzętu komputerowego. W chwili obecnej

[...]

> Niestety wczoraj, około godziny 15:00 otrzymałem adres e-mail, w którym
> poinformowany zostałem, iż jeśli do jutra (tj. dzisiaj) do godziny 14:00
> nie wykupimy hostingu dedykowanego (konto "provider") i dedykowanej bazy
> danych (koszt - 1800zł netto/rok) - nasze konto zostanie automatycznie
> usunięte (ważne do lipca, zwrócą nam te grosze, które zostały
> niewykorzystane).

Brzmi niczym taki znany provider na "H" :)
U siebie mam już kilku klientów którym niemal z dnia na dzień kazał
spadać...

> Może moglibyście polecić jakąś alternatywę? Ja już nie mam do tego głowy :-(

Wziąć serwer dedykowany na zachodzie - kosztuje niewiele. Skoro forum o
tematyce komputerowej to jakiś admin chyba się znajdzie - a jeśli nie, to
można zlecić administrację takim serwerem...

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004