Re: Wypowiedzenie umowy hostingu - prośba o pomoc | PILNE

Autor: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <bart_at_hashzero.net>
Data: Tue 15 May 2007 - 14:58:10 MET DST

Mateusz Szultka wrote:

> Tak, oczywiście.
>
> Telefonicznie, zostałem bardzo miło obsłużony, dostaliśmy dodatkowe 2
> tygodnie na decyzję i ew. zbiórkę kasy. Na szczęście ;-)

No widzisz, czyli nie jest aż tak źle. Co do meritum - nie ma się co
dziwić firmie, że wyszła z taką propozycją, bo po prostu teraz dokłada
to tego interesu. Teraz decyzja zależy od Was, czy warto przenosić to
wszystko w nowe miejsce czy może pozykać środki (może jakiś sponsor,
reklamy, zrzutka etc) i wykupić większy hosting. Co do hostingu to
popatrz na tym forum: www.webhostingtalk.pl