Re: Wypowiedzenie umowy hostingu - prośba o pomoc | PILNE

Autor: Mateusz Szultka <imie_at_nazwisko.com.pl>
Data: Tue 15 May 2007 - 12:19:08 MET DST

Mateusz Szultka pisze:
> Wygląda to na typowy szantaż, my właśnie tak to odbieramy.
> Nie jesteśmy w stanie wyłożyć takiej kwoty.

Może trochę rozpędziłem się pisząc o szantażu, po prostu nie podoba mi
się to, że dostaliśmy tylko 24h na podjęcie decyzji.
Serwer spisywał się (spisuje się) niezawodnie, nie było ani chwili
przerwy w jego działaniu, a tutaj nagle - taka przykra sytuacja.

Może moglibyście polecić jakiś serwer wirtualny, który dawałby radę
200-tu sesjom (150-250 średnio) online jednocześnie, a do tego
miesięczny limit transferu nie byłby niższy niż 80GB?

Bardzo proszę o poradę.