Re: Prosze o opinie o exatel-u

Autor: Marcin J. Kowalczyk <marcin.kowalczyk_at_usun-to.inds.pl>
Data: Mon 14 May 2007 - 17:25:56 MET DST

spit pisze:
> 2)Ile procentowo brac dostepu do tpsa w takich wolumenach(do tej pory zawsze
> mialem tpsa i nie mialem tego problemu)?

to popatrz sobie ile ci lata do AS'a tepsy i bedzies widzial ile ci
potrzeba.
Ile % tepsy ciezko powiedziec, bo to zalezy od specyfiki lacza - do
czego bedzie wykorzystane. Inaczej hostingi, inaczej osiedlowka.

> 3)Ile srednio ktos kto ma lacze w/w firmy placi za Mbit przy takich malych
> przepustowosciach?

jakis czas temu o uszy mi sie obilo kolo 400netto z odbiorem wlasnym.
Ale teraz ceny spadaja z miesiaca na miesiac.