Re: Skandal z oferta adsl tp ?

Autor: kulek <kulus13_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 12 May 2007 - 16:58:40 MET DST

Kuba pisze:
> Witam,
>
> Jak wszyscy ktorzy uzywaja ADSL`a z TP otrzymalem wraz ze zmiana regulaminu
> informacje ze "wkrotce", czy tam "niedlugo" beda nowe atrakcyjne oferty i m.in.
> mozliwosc powiekszenia uploadu... dzwonie do nich raz na tydzien (wprawdzie
> standartowo spychaja na niedlugo, ale iu telefon bezplatny, to co tam...) i
> dzis sie wreszcie dowiedzialem ze wlasnie otrzymali informacje ze najwczesniej
> to wszystko bedzie mialo miejsce w 3 kwartale roku... podkreslam:
> prawdopodobnie i najwczesniej... czyli pismo z informacja wysylaja w marcu, a
> [...]

ja już o tym pisałem.
Problemem jest reklama tzn brak przestrzegania podstawowych paragrafów
przy tworzeniu reklam.
Dałeś się nabrać na reklamę w której informowali o nadchodzących promocjach.
Obecnie reklamą, która łamie przepisy i maksymalnie wprowadza w błąd
jest "Laptop z modemem za 1 zł" w iPlus.
UOKiK powinien się z urzędu zajmować tego typu praktykami.