Re: Zapraszam do testowania - Porównaj oferty, zasięg, ceny itd.

Autor: AS <zebolo_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 08 May 2007 - 19:56:36 MET DST

none <none@none.pl> napisał(a):

> Podobne incjatywy:
>
> http://www.radiowy.pl
> http://isp.krakow.pl
> http://www.isp.e-poz.net

Dziękuje za te linki wyżej , ale www.optynet.pl to troszke inna konwencja
idąca bardziej zaawansowane narzedzie porównujące oferty usług, opini itd. ,
zasięg na strefie jest ułatwieniem w poszukiwaniu najlepszej oferty.
Wystarczy "poklikać" po stronie aby się o tym przekonać.

Co do pytania o możliwości dodawania i edytowania samodzielnie ofert
mniejszych firm to oczywiście taka możliwość będzie udostępniona po
autoryzacji konta już niedługo, na dziś wyświetlone są najwięksi dostawcy.
Natomiast jeśli ktoś chce umiescić oferty swojej firmy już teraz to proszę o
e-mail na kontakt@techindex.pl ( w innych sprawach też)

Co do rozwoju to proszę jak ktoś zechce zerkać co jakis czas, a sam się
przekona, pisanie o przysłowiowych gruszkach jest zbedne ;)

Pozdrawiam Serdecznie i dziękuje za posty
AS
kontak@techindex.pl
gg3322727