Re: Crowley - problem z laczem

Autor: Jon <lapti_at_ceti.pl>
Data: Mon 07 May 2007 - 23:50:57 MET DST

Użytkownik "Daniel" <dannet@delete.poczta.fm> napisał w wiadomości
news:f1o4dv$rf2$1@inews.gazeta.pl...

> Jak widać nawet na debianie się da. Dodam, że po drodze mam jeszcze most
> 5Ghz, łącze GTS. Jak widać, działa ładnie. Poza tym jeśli masz SLA, to
> masz tam zapewnie zapis o dopuszczalnych utratach pakietów w szkielecie
> operatora. Proponuję użyć mtr-a to sprawdzenia strat na poszczególnych
> hopach.

Statystyka badania ping dla 213.180.130.200:
    Pakiety: Wysłane = 213, Odebrane = 213, Utracone = 0 (0%
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
    Minimum = 16 ms, Maksimum = 42 ms, Czas średni = 18 ms

Jak widac pozniejsza pora sprzyja takim testom ;-)
Do tego chyba udalo im sie to naprawic bo od kilku dni wszystko smiga
a jak znowu bedzie zle maja wymienic sprzet na poprzedni

Dzieki za info

Pozdr.