polski ruch po ac-x

Autor: Komuch <komuch_at_{NOSPAM}komuch.pl>
Data: Fri 04 May 2007 - 15:00:36 MET DST

Witam

Jak obecnie wygląda sytuacja z AC-X?

Kończy mi się światełko kłaść, tak się składa, że tam gdzie dochodzę
jest i CDP ze swoim światłem.

Teraz mam dylemat - brać pełnego CDP czy może AC-X?
Obecnie mam Exatela no i zastanawiam się co będzie korzystniejsze, bo
można by polskę puścić troszkę bardziej po AC-X niż exatelu no i w
przyszłości troszke zagranicy może dołożyć...

Myślicie, że to jest dobre rozwiązanie ? czy lepiej CDP ?

Pozdrawiam