Re: Administratorzy TKT wstydźcie się

Autor: kulek <kulus13_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 04 May 2007 - 11:47:47 MET DST

Jan Strybyszewski pisze:

> Jaka awarie ? Zalewanie kogos pakietami to nie awaria.

  Ja się nie muszę znać czy to zalewanie pakietami, czy to światłowód
koparka obcięła, czy piorun strzelił w stację. Prawda ? Łącze nie działa
  tak jak powinno to dla mnie to awaria.

I jeżeli zalewanie pakietami to nie "awaria" to czemu naprawa (od
zgłoszenia) "nie awarii" trwała dłużej niż spawanie światłowodów
wyciągniętych przez koparkę?

Gdyby informacja trafiła odpowiednio szybko do admina to ile bym czekał
na wycięcie tych 3 adresów Ip ?