Re: Administratorzy TKT wstydźcie się

Autor: Adam Wysocki <gophi.at.chmurka.net_at_nospam.invalid>
Data: Tue 01 May 2007 - 15:45:18 MET DST

Spinacz biurowy, K <brak@adresu.chroni.przed.spamem.z.neostrady>!

> bys sie zdziwil, mialem kiedys szelownie na swoim laczu (netia) i jak
> lecialy ddosy to zdarzaly sie sytuacje ze nie mialem lacza nawet 20
> godzin. pozniej zaczeli wycinac, ale tez chwila mijala zanim sie to
> uspokoilo.

Kiedyś miałem sieć z łączem z firmy Atcom (nie wiem czy to jeszcze istnieje).
DDoSy były wycinane błyskawicznie, oprócz tego dzwonili do mnie z informacją
że jest atak.

--
Adam Wysocki * Warszawa * http://www.chmurka.net/ * GSM: 514 710 213
FidoNet: 2:480/138, SWL: SP5-250730, QTH: KO02MF, CB: 19 Śródmieście