Re: Symetryk 6 Mbit. Jaka oferta będzie ofertą dobrą

Autor: Waldemar Fraś <waldemar.fras_at_nospam.ekrakow.net>
Data: Mon 23 Apr 2007 - 13:31:41 MET DST

Sied@r napisał(a):

> wszystko zalezy gdzie, jaka radiolinia, jakie SLA, czy z dostepem do
> TPNET czy NIE.
>
> Przy takiej malej przeplywnosci duzym kosztem stalym bedzie koszt
> radiolinii.
>
> D.

Dokładnie. Zależy jeszcze kto będzie dostarczał to łącze, czy jakaś
firma ogólnopolska (CDP, ATM, NASK, itp.) czy może jakiś większy lokalny
dostawca (jak np. w Krk Compower, Kolornet/Zax).

Ogólnie u tych drugich będziesz miał taniej, a jakość tą samą, bądź
niewiele ustepującą (ja przynajmniej tak mam i nie narzekam, padów nie
ma, wysycać się dą w ramach przepustowości w umowie i można mieć dostęp
do usług dodatkowych jak np. HUB DC w Krakowie z wszystkimi większymi
sieciami).

--
pozdrawiam
Waldemar Fraś