Re: Gminny internet

Autor: kulek <kulus13_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Apr 2007 - 15:09:04 MET DST

Marek Sagat napisał(a):

> Mnie nie musisz przekonywać, przekonaj tych co mają "darmowe minuty". Ja
> w tym projekcie widze raczej próbę urobienia sobie elektoratu przed
> kolejnymi wyborami.

> Jak już ktoś słusznie zauważył, błędnie zakładasz, że wójt będzie się
> kierował szeroko pojętym dobrem społecznym. Jak znam życie, to projektem
> będzie kierował teść/szwagier/brat a nakład z pieniędzy "niczyich" jaki
> by nie był i tak się opłaci.

> pozdrawiam
> Marek Sagat

zakładam tak jak powinno się zakładać, to że może u Ciebie tak jest nie
znaczy, że wszędzie. Poza tym mówię o samym darmowym internecie. Do tego
   dołożyłem kilka założeń (że będzie za darmo tylko www i poczta, a
reszta wycięta nawet z GG). Pisałem też, że najlepiej aby to było w
formie dotacji tzn. Urząd do jakiejś kwoty współfinansuje abonament
(niezależnie od dostawcy). Po przedstawieniu umowy i faktur.
A najważniejsze, to żeby nie biadolić i myśleć co zrobić żeby na
"darmowym" zarobić.