Re: Promocje problem ?

Autor: Asmodeusz <chrisw_at_asmodeusz.naspam.prv.pl>
Data: Sat 14 Apr 2007 - 22:38:25 MET DST

Użytkownik kulek napisał:

> ja nie panikuję, chciałem tylko zwrócić uwagę, że trzeba zmienić prawo o
> promocjach, bo one służą do niszczenia konkurencji a nie do promowania
> nowych usług.

Jest coś takiego jak prawo o promocjach? O ile wiem to nie ma i być nie
powinno.

> Np. TP stać na promocję 3 lata internet za darmo (żeby się fiskus nie
> porzyczepił to po 1 zł) po 2 latach 50 zł za 1 mega.
> Czy lokalnych operatorów i nawet tych większych stać na takie promocje ?
> Zaraz ktoś powie, że się czepiam bo ludzie na tym korzystają, bo mają
> tani net.
> Wg mnie ta "taniość" jest złudna i krótkotrwała.

Ale do czego chcesz doprowadzić? Cen promocyjnych nie zwiększą i nikt
ich do tego nie zmusi. Rynek jest w pewnym stopniu regulowany ale mimo
wszystko jeszcze(już) gospodarki centralnie sterowanej nie mamy.
Zmuszeni do zmniejszenia różnicy między cennikami - zmniejszą ceny
niepromocyjne.
Jaka w tym dla mnie korzyść?