Re: home.pl - szanta?owane

Autor: Michal Zalewski <lcamtuf_at_dione.ids.pl>
Data: Sat 14 Apr 2007 - 03:06:32 MET DST

On Sat, 14 Apr 2007, Paweł 'Róża' Różański wrote:

> I parametry, i złożoność, zapewne. A tak poważenie, uważasz, że dane były
> _zabezpieczone_?

Alez oczywiscie, takie bylo przeznaczenie tego mechanizmu. Byly
zabezpieczone w sposob naiwny, trywialny, symboliczny i glupi, to inna
sprawa. Dlatego *byc moze* nie wyczerpuje on znamion ustawowych, etc,
tralala.

> Chodzi o stosunek akcji do reakcji, przede wszystkim. Zresztą, wyobraź
> sobie, że napisałeś książkę. Piszesz do redakcji, że jak nie zapłacą
> 200k zł, to opublikujesz ją w necie (tak, wiem nie do końca to samo co
> pisać o kimś). To też szantaż?

Ta analogia jest tak slaba, ze obalenie jej to jak kopanie lezacego ;-)

> USA nie jest dobrym przykładem

No, to nie ja rzucilem MSFT jako przyklad w pytaniu.

/mz