Re: home.pl - szanta?owane

Autor: Robert Święcki <robert_at_swiecki.net>
Data: Fri 13 Apr 2007 - 23:58:09 MET DST

Michal Zalewski wrote:

> Ja tam widze pewna roznice miedzy obrazaniem kogos, a pisaniem mu, ze jak
> nie zaplaci dwoch bazylionow dolarow, to <costam>.

Jak już ktoś wspomniał wcześniej, to <costam> oznacza ujawnienie
informacji. Trudno będzie (chyba) podciągnąc to pod groźbę karalną z
art. 191 kk (jak to sugeruje komentarz na home.pl).

Grożba karalna to groźba popełnienia przestępstwa (wg wikipedii), więc
ten artykuł nie bardzo, na moje laickie oko, tutaj pasuje. Jak ktoś chce
stosować powyższą poradę prawną w praktyce to na własne ryzyko ;).

--
Robert Swiecki - http://www.swiecki.net
NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's