Re: Promocje problem ?

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Fri 13 Apr 2007 - 11:25:32 MET DST

On Thu, 12 Apr 2007 16:53:43 +0200, kulek wrote:

> a nie denerwuj膮 Ci臋 oszuka艅cze promocje, na kt贸re mo偶e sobie pozwoli膰
> tylko monopolista?

dlaczego tylko monopolista ?

> Nie uwa偶asz, 偶e r贸偶nica mi臋dzy 艂膮czem hurtowym a
> detalicznym jest za wielka ?

kiedy艣 denerwowa艂o mnie to, 偶e za dost臋p do Internetu trzeba p艂acic per 3
minutowe taktowanie i 偶e w og贸le wrrrredny monopolista blokuje rozw贸j
Internetu w polsze. rynek odpowiedzia艂 rozwojem tysiecy mniej lub
bardziej udanych urynanet贸w dzi臋ki czemu ludzie uzyskali masowy dost臋p do
taniego, sta艂ego i nielimitowanego dost臋pu do Internetu

zbyt du偶a r贸偶nica mi臋dzy 艂膮czem hurtowym a detalicznym owocuje
powstawaniem coraz wi臋kszej ilo艣ci urynanet贸w-deluxe sprzedaj膮cych 艂膮cza
symetryczne dla zwyk艂ych urynanet贸w, a przypominam 偶e niedawno zosta艂o
uwolnione pasmo 17GHz umozliwiaj膮ce tworzenie szybkich, niezawodnych
link贸w punkt-punkt, rozw贸j technologii w tym kierunku jest tylko kwesti膮
czasu i pojawieniem si臋 na rynku odpowiednich grat贸w

> Chcia艂em zwr贸ci膰 tylko uwag臋 na to, 偶e promocje maj膮 si臋 nijak do
> cennika. W du偶ej mierze s膮 wg mnie u偶ywane przez TP do zwalczania
> konkurencji.

raczej oszukiwaniem niezorientowanych klient贸w, ale przecie偶 ka偶dy co艣
takiego mo偶e robi膰, kwestia pomys艂owo艣ci co nie zmienia faktu 偶e ludzie
ju偶 nie rzucaj膮 si臋 na takie promocje, 艂adnie ubrany akwizytor podsuwaj膮cy
do podpisania kilkustronicow膮 maczkiem pisan膮 umowe nie wzbudza zaufania

--
futszaK
0601061867