Re: home.pl - szanta?owane

Autor: Paweł 'Róża' Różański <rozie_at_rot13sevxb2rot13.onet.pl>
Data: Fri 13 Apr 2007 - 09:12:00 MET DST

vovcia@gmail.com wrote:

> A co ma do tego robot google?
> Jeżeli nie znajdzie nigdzie linka do tak "zabezpieczonej" strony albo
> jak tego linka nie wyśle Firefox do gugli to nic nie znajdzie. Gdzie
> widzisz przełamywanie zabezpieczeń?

 Czyli co, jak autor 'włamania' poda linka do strony (na chińskim serwerze),
na której będą kombinacje linków od 000 do 999 i powie, że stamtąd kliknął,
to włamania nie było, a jak sam wygeneruje, to włamanie było?
 A jak podam linka typu http://hack.pl/000/ (tylko przykład, aktualnie
strona nie istnieje, ale jak znam życie to pojawi się tam wkrótce hasło do
administrowania hack.pl ;->) to przy odrobinie pecha 'przełamuję
zabezpieczenia portalu hack.pl' (czy tam inny współudział)? No ja Cię
proszę...