Promocje problem ?

Autor: kulek <kulus13_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Apr 2007 - 14:55:47 MET DST

Tak sobie oglądam ten cennik neostrady i się zastanawiam, dlaczego ceny
są tak wysokie ? Wiem, że to głównie chodzi o to aby była duża kara dla
użytkownika jak zrezygnuje (tzw. ulga), ale nawet z tą ulgą neo 512 z
umową na 24 miesiące kosztuje 79 zł netto (96,38 brutto). Jak to ma się
do ceny promocyjnej ?

Wszystkie media piszą jaka to NEOSTRADA jest teraz tania. Moim zdaniem
jest to nie do końca prawda. Cena wiele się nie zmieniła (ta z cennika).
Przy obecnych cenach NEO (z cennika) jestem bardzo konkurencyjny, przy
tych z promocji już nie. Myślę, że wiele firm ma podobnie.

Proponuję do walki z monopolami (które mają bardzo dużo pieniędzy na
wykańczające konkurencję promocje) zająć się prawem dotyczącym promocji.
W TP od kilku lat dominuje promocja i ma się nijak do cennika usług.

Jeżeli taki stan będzie trwał jeszcze kilka lat zostanie TP z dużą
częścią rynku i może NETIA z mniejszą. Wtedy skończą się promocje i
jestem ciekaw ile będzie kosztować dostęp do internetu dla użytkowników
końcowych.