Re: [OT] Monopol TKT w budynkach DOKP

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Thu 12 Apr 2007 - 00:44:27 MET DST

Użyszkodnik Wemif napisał:

> Chcac podlaczyc sie do ktoregos operatora, pomiedzy pomieszczeniami
> w tym budynku, nalezy skorzystac z TKT, gdzie polaczenie skretka dwoch
> punktow w budynku kosztuje okolo 900zl netto miesiecznie(sic!).

Normalka. Ciesz się, że Ci nie policzyli od przepustowości kabelka.
W TKT co prawda swoich gratów nie mam, ale mam na/w obiektach Emitela i tam
jest identyczna sytuacja - każdy kabelek między operatorami = comiesięczne
czardżowanie. Stawki per kabelek mam co prawda nieco niższe niż podajesz i
polegające jakieś-tam negocjacji, ale płacić trzeba.

--
TOM TS635-RIPE
Załoga górki rozrządowej szerokie ma perspektywy,