Re: [OT] Monopol TKT w budynkach DOKP

Autor: Marcin Kulas <007_at_jabbed.org>
Data: Wed 11 Apr 2007 - 20:06:15 MET DST

Sied@r wrote:

> chyba calkiem logiczne
> ala wynajem powierzchni

Owszem, ale (w tym momencie ekstrapoluję swoją wiedzę) w przypadku gdy
Twoja szafa stoi nawet pół metra od szafy dużego operatora, puszczenie
do niego kabelka trafia na opór "z góry". Tu nie chodzi o "wynajem
powierzchni", lecz o syndrom psa ogrodnika. Takie przynajmniej ja
odniosłem wrażenie słuchając rozmowy. Nawet potrafię to zrozumieć.

> nie fair byloby jakby ci pozwolili polozyc a pozniej powiedzieli ze zaplac

To zrozumiałe. Dobrze, że zasady są jasne od początku.

> jesli mowia przed, to nie widze problemu - chronia swoje interesy a czy
> ta oplata to duzo czy malo hum - pewnie rzecz drugoplanowa - inne
> znaczenie bedzie maila przy laczu 400Mb/s a inne przy 2Mb/s

Zgadza się. Kwestia skali.

--
Marcin Kulas
jid: hit@jabbed.org