Re: home.pl - szantażowane

Autor: Michal Zalewski <lcamtuf_at_dione.ids.pl>
Data: Wed 11 Apr 2007 - 15:29:43 MET DST

On Wed, 11 Apr 2007, Krzysztof Halasa wrote:

> Mi nikt szyb nie "myje" na swiatlach, przeciez mozna powiedziec
> (pokazac) ze nic z tego nie bedzie i ida do kolejnego samochodu.

Oj, sa tacy, ktorych musisz przejechac zeby zrozumieli ;-)

W Juesej, nie tak dawno zgarnieto grupe gosci, ktorzy naprawiali
zarysowania i drobne wgniecenia w samochodach na parkingach (mieli
przenosne przyrzady), a potem prosili o kase gdy zjawil sie wlasciciel.
Okazalo sie, ze nawet to niekoniecznie jest legalne.

/mz