Re: home.pl - szantażowane

Autor: elmer radi radisson <radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>
Data: Wed 11 Apr 2007 - 15:23:38 MET DST

Krzysztof Halasa wrote:

> To jak to wygladalo? Pieniadze tez wyrywali "na sile"?
> Przeciez to dla nich zaden biznes jesli wiedza ze ktos
> nie zaplaci.

myja myja. zawsze to jakies pozory pracy i robienie sztucznego
zamieszania, no i naturalnie liczenie na to ze ktos jednak zaplaci.
notabene mi nieraz zdarzalo sie ze sympatyczni stoleczni squatersi
myli mi szybe za friko nie oczekujac nawet zaplaty. co nie
oznacza ze pochwalam ich szwedanie sie po jezdni ;). nie mniej
jednak jakze to rozne od pokancerowanych typow bez proszenia
rozmazujacych brud na szybie i w ulamku sekundy oczekujacych
na "pay-day", z wlaczonym agressive poolingiem.

tyle tytulem OT ;).

--
memento lorem ipsum.