Re: home.pl - szantażowane

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Wed 11 Apr 2007 - 13:05:41 MET DST

Tomasz Motyliński <motto77@wp.eu> writes:

> Może to przejściowe? Pamiętasz jak ludzie zachłysnęli się marketami? Teraz
> to mija i coraz więcej ludzi kupuje w sklepiku na osiedlu bo cena nie wiele
> wyższa, jakość lepsza i zawsze świeże.

Szkoda ze u mnie tak nie ma - w sklepiku towar z supermarketu
i z Makro, chyba nikt nie mysli ze dokladaja do interesu, jakosc
gorsza bo produkty tylko najtansze, i jedynie moge buleczki
pochwalic bo rzeczywiscie sa w porzadku (choc dosc drogie).

A z serwerami to kwestia potrzeb - 250 jednakowych maszyn to zupelnie
inna sprawa niz 15 zupelnie roznych.

--
Krzysztof Halasa