Re: home.pl - szanta縪wane

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Wed 11 Apr 2007 - 09:47:22 MET DST

On Wed, 11 Apr 2007 00:22:17 +0000, Tomasz Pi艂at wrote:

> Odk膮d pamietam jestem fanem filozofii "full disclosure" - my艣l臋, 偶e nie
> ma lepszej metody u艣wiadomienia "czynnikom decyzyjnym" i "czynnikom
> wytw贸rczym", 偶e tworzenie dobrego oprogramowania naprawd臋 si臋 op艂aca
> i 偶e warto po艣wi臋ci膰 czasami dora藕ne "oszcz臋dnostki", a za to dosta膰/stworzy膰
> porz膮dny produkt, kt贸ry w dalszej perspektywie zabezpieczy przed konieczno艣ci膮
> p艂acenia szanta偶ystom, wyp艂acania odszkodowa艅 i becelowania za poprawianie czego艣,
> za co ju偶 raz zap艂acono i mia艂o by膰 dobre...

ziemia do ponckiego, s艂yszycie nas ???

wszyscy jeste艣my zwolennikami takiego podej艣cia, ale trzeba by膰 albo
bardzo wybitnym specjalistom 偶eby nas by艂o sta膰 na realizowanie jego w
praktyce, albo pakujemy sie w segment ekskluzywnych (czytaj bardzo
drogich) us艂ug dla bardzo w膮skiego grona odbiorc贸w kt贸rzy DOK艁ADNIE WIEDZ膭
co kupuj膮, aczkolwiek nikt nie gwarantuje 偶e r贸wnie偶 oni nie zachoruj膮 na
chorobe o nazwie "ci臋cie koszt贸w"

> Co do home.pl - wiem z "pierwszej r臋ki" (ze 藕r贸de艂 naprawd臋
> pierwszoligowych, kt贸rym ch艂opcy z hack.pl mogliby najwy偶ej sznur贸wki
> ssa膰), 偶e ta podatno艣膰 by艂a ju偶 dawno zg艂aszana, tylko personel
> homenetu jako艣 nie znalaz艂 wyobra藕ni, 偶eby si臋 tym przej膮膰 i zrzuca艂
> odpowiedzialno艣膰 na klient贸w.

wystarczy艂o poczyta膰 w/w w膮tek bo by艂o w nim o zg艂oszeniach i
szablonowych odpowiedziach na zg艂oszenia w/w problemu

to 偶e ho艂mnet ma polityke zwalania odpowiedzialno艣ci na klient贸w to my
wiemy, swego czasu nie mog艂em si臋 z nimi dogada膰 w kwestii walki ze spamem
i te偶 dostawa艂em odpowiedzi w stylu "zr贸b sobie pan czarn膮 i bia艂膮 liste
nadawc贸w i nie zawracaj nam g艂owy" wi臋c koniec ko艅c贸w zdecydowa艂em nie
przed艂u偶a膰 z nimi umowy na konto bo konto pocztowe dla konta pocztowego to
ja sobie moge postawi膰 sam gdziekolwiek (na kt贸rym艣 z obs艂ugiwanych
server贸w posiadaj膮cych publiczny adres IP) nie p艂ac膮c za to grosza,za艣
od p艂atnego serwisu oczekuje czego艣 wi臋cej.

--
futszaK
0601061867